سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در فراگیریش پرهیزگاری نورزد، خداوند به یکی از این سه چیزمبتلایش می کند : یا او را در جوانی بمیراند یا وی را در روستاها بیفکند و یا به خدمت پادشاه مبتلا گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

شهر من نجف آباد

یکی از مشکلات اساسی معلولین شهرستان نجف آباد نداشتن مکان ثابت است.

 افراد معلول همراه مسئولین خود به شورای شهر آمده بودند تا بگویند ما هم برای رشد کردن نیاز به جا و مکان داریم و این حق همه انسان هاست که رشد کنند. الان مدتی است که ما مکانی نداریم و انجمن خانه دوم ما معلولین می باشد.

حال آیا برای ما هیچ جایی در این اجتماع نیست؟

با اینکه مسئولین شهر شاهد فعالیت های متعدد ما در انجمن بوده اند چرا هیچ یک از مسئولین جواب منطقی به ما نمی دهند؟

هیئت مدیره انجمن ما چندین بار مشکلات ما را با سعادت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر، امام جمعه شهرستان در میان گذاشته اند ولی هیچ کاری برای ما انجام نداند و همه مسئولان شهر می گویند ما پیگیر هستیم و به خاطر همین ما معلولین همراه مسئولین خود به شورای شهر آمدیم تا اعضای شورای شهر ببینند که ما معلولین همگی نیاز به این مکان داریم و مشکلات و حرف های ما را به گوش دیگر مسئولان شهر برساند.

اما این هم بماند که شورای شهر مبلغی را در حد توان خود به انجمن کمک کرده است.

دکتر حیدری رئیس شورای شهرستان گفت: همان طور که خودتان فرمودید ما در حد توان خود کمک کردیم و به قول خودتان باید تمامی ارگان های دولتی شهر کمک کنند. وی به پورقاسمی یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن گفت: شما باید در جلسه شورای اداری که مسئولان تمامی ارگان ها حضور دارند تشریف بیاورید و مشکل خود را حل کنید. 




محمد سلیمانی پور نجف آبادی ::: یکشنبه 87/8/5::: ساعت 10:22 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :5015
 
 >>اوقات شرعی <<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<