سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در آنچه به علیّ سفارش کرده است ـ : ای علی! خواب دانشمند برتر ازعبادت عابد است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

شهر من نجف آباد

‌ اجرای طرح انتظام بخشی در نجف آباد به عنوان منظم ترین شهر در استان

 

عباس محمد صالحی با اشاره به رتبه برتر نجف آباد در میان 22 شهرستان استان گفت: نجف آباد به عنوان شهرستان پایلوت جهت اجرای طرح انتظام بخشی انتصاب شده است تا الگویی نمونه برای سایر شهرستان های استان شود.

وی ایثار و فداکاری های مردم در دوران انقلاب و دفاع مقدس،‌ ارتباط نزدیک مردم با پلیس و آمادگی مردم برای همکاری در این طرح را پتانسیل های خوب نجف آباد برای اجرای این طرح خواند و افزود: این طرح دارای سه مرحله می باشد که در مرحله اول با توزیع اطلاعیه ها در بین مردم،گوشزد کردن به عموم مردم قبل از خطبه های نماز جمعه نسبت به آگاه سازی و ارشاد مردم در خصوص این طرح می باشد.

و نیز خط کشی معابر، اصلاح تابلو ها و چراغ های راهنمایی و رانندگی، خط کشی و تعیین حریم مغازه های بازار و استقرار اکیپ راهنمایی و رانندگی جهت برخورد با متخلفین از جمله اقداماتی است که در این مرحله نیروی انتظامی با همکاری شهرداری انجام داده است.

مرحله دوم: با اجرای طرح محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر به مدت یک هفته از تردد موتورسیکلت سوارانی که  بدون کلاه ایمنی می باشند و خودروهایی که فاقد کمربند ایمنی می باشند در محدوده میدان امام خمینی، بازار، خیابان شریعتی و خیابان امام جلوگیری می شود.

در مرحله سوم: که مصادف با هفته نیروی انتظامی است با افراد متخلف به خصوص با موتورسیکلت سوارنی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند برخورد می شود.

فرمانده نیروی انتظامی انتظارات پلیس از مردم رادر اجرای این طرح چنین بیان کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، احترام متقابل شهروندان با پلیس، عدم استفاده از معابر جهت پارکینگ وسایل نقلیه، استفاده از کمربند ایمنی برای سرنشینان خودروها و کلاه ایمنی برای موتورسیکلت سواران، پرهیز از ایجاد مزاحمت و تعارض به حریم افراد، کنترل فرزندان و آموزش مهارت های فردی و اجتماعی، رعایت حجاب و پوشش اسلامی، پیشگیری از جرایم مهم در سطح شهرستان، کشف سرقت ها و مقابله با اراذل و اوباش و ارتقاء امنیت اجتماعی در تمامی زمینه ها.

کشته شدن سه نفر در شهریور ماه در نجف آباد

محمد صالحی با اشاره به قتل ابراهیم نساج، جوان بسیجی 24 ساله گفت: نساج قصد خرید  زمین در منطقه جعفرآباد را داشته است که در روز حادثه با همراه داشتن 5 میلیون تومان در محل حادثه حضور یافته که مجرمان پس از دریافت پول و مشاجره لفظی با مقتول وی را در اتاقکی محبوس کرده و اتاقک را آتش می زنند.

به گفته بلفکه رئیس پلیس آگاهی شهرستان انگیزه قتل نساج سرقت پول وی و طبق نظریه پزشک قانونی علت فوت، خفگی و جراحت ناشی از سوختگی بوده است و قاتلین سه نفر از سابقه داران سرقت احشام بوده اند که شناسایی و دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

ماجرای دیگر قتل کارگر مغنی افغانی بود که قاتلین ظرف کمتر48 ساعت شناسایی و دستگیر شدند وبه قتل اعتراف نمودند بنا بر احضار رئیس پلیس آگاهی شهرستان انگیزه قتل سرقت اموال از خانه مقتول بوده و علت قتل خفگی عنوان شده است.




محمد سلیمانی پور نجف آبادی ::: یکشنبه 87/8/5::: ساعت 10:12 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :5013
 
 >>اوقات شرعی <<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<